Reis kan beginnen!

7 november 2016 - Melbourne, Australië

Lieve allemaal!

Bijna 2 maanden geleden alweer dat ik vertrok! Het voelt als gister, maar ook als een eeuwigheid dat ik 't vliegtuig uitstapte in m'n nieuwe tijdelijke woonplaats. Het voelt ook echt als thuis, waarbij zelfs ik met m'n talent voor verdwalen alle straten, trams en gebouwen uit m'n hoofd weet.

Drie weken terug naar Tasmanië geweest, waarbij ik op zo'n mooie plek sliep midden in de bergen. S'ochtends springende walibi's voor het raam en bij hele gastvrije mensen mochten slapen, waarmee het echt klikte.

Het werken zit er op, waar we een goede borrel op hebben gedronken. Gek om te bedenken dat je ze waarschijnlijk niet meer gaat zien, maar wel zat slaapplekken aan overgehouden voor als ik een keer in Tokio, Vietnam, Griekenland, Engeland en zelfs Canada ben. Ideaal!

Deze week ben ik the guide voor Madelon, die deze ochtend is vertrokken richting Melbourne. Nog nooit gezien, maar een goed gevoel dat 't klikt :) De 14e vliegen we naar het bloedje hete Cairns, waarbij ik finally m'n bikini aan kan! Dagen strand, regenwouden, dierenparken en slapen op grote slaapzalen staan op de planning. Oordopjes zijn gekocht.. Can't wait!

Zoveel zin om eindelijk aan de echte reis te gaan beginnen! Let's get some tan☀️

Ik houd jullie op de hoogte! Liefs Rens

1. Anita Maas:
    Lieve Renske,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Nu met de verdiende AUD-tjes aan het echte reizen beginnen. Have FUN!
    Love you XX
  2. Anira Vlug:
    Lieve Renske,
    Ik vind je een dappere en stoere meid. Fijn dat je zoveel ervaringen op kan doen. Dat zal je altijd van pas komen. Geniet ervan.
    en tot volgend jaar.
    Liefs Anita en Jan
  3. Ilona:
    Hoi Renske.
    Wat leuk, weer een bericht van jou. Fijn dat het allemaal zo goed gaat. En "eindelijk" je bikini aan. Wat moet dat heerlijk voor je zijn. Een vervolg van je reis. Op pad met een camper. Nieuwe mensen weer ontmoeten. Links rijden!!! Heel heel veel plezier met je verdere plannen. Geniet maar weer verder.
    Groet vanuit een "koud" Kamerik. XXX
  4. Magda:
    7 november 2016
    Super Rens, zoals jij geniet van het mooie Australië. Leuk te lezen dat je Tasmanië ook mooi vond, blijft nog steeds onze mooiste reis! Spannend hoor met een camper op pad, echt stoer. Ga er lekker van genieten en rijd voorzichtig, vooral links blijven rijden!! Groeten vanaf een zonnig Tenerife XX
  5. Oma van zijl:
    8 november 2016
    Lieve Renske.wat fijn dat je zulke leuke mensen hebt ontmoet en al ziveel dingen heb gezien. Veel succes met je nieuwe avonturen die je gaat beleven met de camper. Doe voorzichtig.en wil je Christien en Thijs de groeten van mij doen Veel lieve knuffels van Oma. .x
  6. Rob:
    10 november 2016